Lola Life Lines

Regelmatig zetten we één van onze shops in de kijker en vandaag is het de beurt aan Lola Life Lines, de webwinkel waar je hebberig van wordt!

Wie?

Simon en Laura, beiden grafische vormgevers, richtten eind 2016 hun eigen webshop Lacarta op. Deze webshop bestaat hoofdzakelijk uit hun eigen ontworpen wenskaarten, kraskaarten op maat en kleine cadeautjes. Eind 2017 kregen ze honger naar meer. Toen Lola Life Lines werd overgelaten hebben ze dan ook geen moment getwijfeld om de online winkel van Lies over te nemen. En ze hebben er nog geen moment spijt van gehad!

Hippe merken en uitgebreid aanbod

Dat het de dag van vandaag moeilijk is om nog uniek uit de hoek te komen, is algemeen geweten. Daarom proberen Simon en Laura elke dag iets beter te doen dan de dag ervoor. En dit zowel op technisch en grafisch vlak als klantvriendelijkheid. Ze springen daarbij ook steeds op de nieuwste trends en de hipste merken zodat hun klanten altijd een leuk cadeau om te geven óf te houden kunnen vinden. Hun uitgebreid aanbod is daarbij ook zeker één van hun sterkste punten. Hier hun drie toppers:

#1 De XL shopping bag – Rex London
“De herbruikbare shopping tas blijft het na al die tijd ook ongelooflijk goed doen op onze shop. Ze zijn er in verschillende prints en we gebruiken ze zelf ook altijd bij ons boodschappen of tijdens een beursweekend.”

#2 De eenhoorn boekentas – Jeune Premier
“De boekentas met eenhoornprint van Jeune Premier blijft het ook enorm goed doen. De leuke print, fijne afwerking en lederen details zorgen ervoor dat ook wij er weg van zijn. Wanneer wij kids hebben weten we dus al welke boekentas we zullen aanschaffen!”

#3 De kraskaart – Lacarta
“Onze klanten kunnen zelf hun foto of tekst onder een dun kraslaagje laten drukken. Dat zorgt voor een echt uniek en persoonlijk cadeau. De meest gekozen zinnetjes zijn dan ook: Wil jij mijn meter zijn? Wil je mijn getuige zijn? En: Je wordt papa! Zeker wanneer mensen er de naam van die persoon bij plaatsen, wordt het pas een écht persoonlijk geschenkje.”

Aanbod verruimen en pop-up

Simon en Laura zijn dan nog wel niet zo lang bezig, toch dromen ze al even luidop over de toekomst. Het aanbod sterk verruimen zal een eerste stap zijn. Ook een pop-up winkel of andere manieren om meer mensen te bereiken zal er in de toekomst wel inzitten.

Favorieten

Zelf houden Simon en Laura natuurlijk ook van webshoppen, en dat doen ze het liefst bij:

Granola van Floom
“Laura is gek op de granola producten van Floom. Dit hippe merk hebben we leren kennen op een beurs waar we beiden onze stand hadden.”

Wandergarden
“Omdat we beiden ook gek zijn op rondreizen, zal onze volgende aankoop hoogstwaarschijnlijk gebeuren op de online shop van Wandergarden.”

Azerty
“En om alle technische uitrusting beschikbaar te hebben en draaiende te houden, rekenen wij meestal op de webwinkel van Azerty.”

Meer Lijstjestijd met cookiescookies

1. Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies zijn minimaal nodig om de website goed te laten werken. Indien je deze website gebruikt aanvaard je deze noodzakelijke cookies.

2. Analytische cookies

Analytische cookies verzamelen algemene informatie over de manier waarop onze website wordt gebruikt. Op basis van deze gegevens kunnen wij de structuur, navigatie en inhoud van onze website gebruiksvriendelijker maken en verbeteren.

Lees meer over het privacy- en cookiebeleid van lijstjestijd