Hoe werkt lijstjestijd?

We houden Lijstjestijd zo transparant en eenvoudig mogelijk. Hier geven we graag nog wat tips & tricks mee om het werken met Lijstjestijd nog leuker te maken. Vind je geen antwoord op je vragen, kan je ons steeds contacteren!

Aan de slag met Lijstjestijd

image

Lijstjes samenstellen

Na het aanmaken van je lijstje kan je onmiddellijk aan de slag met het toevoegen van je favoriete artikels.

Aan de slag »
image

Lijstje personaliseren

Naast de vormgeving van je lijstje zijn er nog een aantal andere handige instellingen die je kan wijzigen om het lijstje volledig op jouw gebruik af te stellen.

Meer over Personaliseren »
image

Lijstjes delen

Wanneer je lijstje klaar is kan je het delen met familie en vrienden. Naast het vermelden van de code op je uitnodiging zijn er nog meer manieren om je lijstje te delen

Meer over delen »
image

Cadeautjes kiezen

Heb je een code ontvangen en weet je niet goed hoe je ermee aan de slag kan? Lees dan via de link hieronder meer over het reserveren van cadeautjes.

Meer over reserveren »
image

De L-knop

De L-knop is een handig programmaatje dat je kan installeren in je browser. Met één druk op de L-knop plaats je een artikel van een webshop op jouw cadeaulijstje.

Meer over de L-knop »
image

Onze Apps

Zoek je vaak cadeautjes vanuit je zetel via je smartphone? Dan hebben we goed nieuws! Lijstjestijd is ook beschikbaar op Android & IOS.

Meer over onze apps »

Tips, Tricks & Vragen

De L-knop

De L-knop is een handig programmaatje dat je kan installeren in je browser. Met één druk op de L-knop plaats je een artikel van een webshop op jouw cadeaulijstje. Meer informatie over hoe je de L-knop installeert vind je hier

Wat met verzendingskosten?

Aangezien de cadeautjes besteld worden bij externe webshops,  worden de verzendingskosten aangerekend zoals bij een normale bestelling in die webshop. Wel proberen we gebruikers te informeren vanaf welk bedrag ze bij bepaalde shops gratis verzending kunnen verwachten.

De meeste webshops geven gratis verzendingskosten vanaf een bepaald bedrag. Zorg er daarom voor dat er van elke webshop meerdere items op je lijstje staan. 

Kan ik de artikels op m'n lijstje indelen in categoriën?

Artikels op je lijstje kan je groeperen door gebruikte maken van tags . Door op de tags te klikken, krijg je enkel de artikels te zien die de tag dragen.

Favoriete artikels

Je kan artikels toevoegen aan je favorieten, zo zien bezoekers van je lijstje dat deze artikels het liefste zou krijgen!
Een artikel favoriet maken doe je door op het ster-icoon te klikken in het overzicht van je lijstje. Favoriete artikels staan voor bezoekers steeds bovenaan je lijstje (ongeacht de sortering).

Wat als een artikel van m'n lijstje niet langer voorradig is op de webshop?

De voorraad van een webshop is helaas niet onbeperkt, vooral bij de kleinere shops. Daardoor is het noodzakelijk regelmatig de beschikbaarheid van de artikels na te kijken. Gelukkig hebben wij daar ook een hulpmiddeltje voor.  

Je kan één maal per dag onze scanner door je lijstje laten lopen, deze scanner kijkt de beschikbaarheid en prijs van artikels op de online shop na. Van zodra een artikel uit voorraad is, krijg je daar een melding van. Indien je een alternatieve shop (waar het product wel voorradig is) gevonden hebt, kan je die via nieuw verkooppunt eenvoudig aan je artikel toevoegen.

Kan ik m'n cadeautjes thuis ontvangen?

Natuurlijk kan je ook aangeven dat je graag je cadeautjes thuis ontvangt. Dit doe je door de optie 'toon adresgegevens' aan te vinken bij de lijstinstellingen. Vergeet dan wel even niet je adres aan te vullen op je profielpagina.

Help, ik heb m'n lijstje verwijderd! Vind ik het nog terug?

Geen paniek, alle lijstjes worden na het verwijderen nog 1 maand (offline) bijgehouden. Stuur ons een mailtje met de naam van je lijstje zodat wij het lijstje kunnen terugplaatsen!

Contact

Heb je een vraag, een opmerking of een leuk idee? Laat het ons dan weten via onderstaand formulier!